Superdag

2012-05-10 21:49:18 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Åh det har varit en superrolig dag idag!

Först var jag på öppna förskolan med Linnea och lilla Lo, en liten kille vart väldigt intresserad av mitt korslinne som jag hade på mig, de där blänkande sakerna var mycket intressanta ;)

När jag kom hem fick jag ett oväntat besök av min farfar och hans fru. Jättetrevligt!

Sedan var jag och longerade brella, det gick så HIMLA bra, hon lyssnade på allt!! :) <3<3 Hon kunde till och med gallopera i varje varv ,hela volten dessutom vilket är ett STORT framsteg eftersom man nästan inte kunnat fått ens en galloppfattning på lina förut :)!!

Ja och nu är jag hemma, så snart blir det "fråga Olle dokumentären" och mys med bästa Stoffi!

Ja just det, Wiggo var hos mormor när jag var och red, hon skulle bestämt ha honom hos sig, hon hade Wiggosjukan som vanligt;)

Imorn ska jag till tandläkarn 08.10 och sedan ska vi bada några stycken på alnöbadet.

Ja detta vart ju ett konstigt inlägg menmen , Gonatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback