Shopping!

2012-05-17 20:44:02 Shopping
» Kommentarer(0) «


Glömde kameran , så fick inga bilder idag x)! Men här har ni bilder på vad jag köpte idag :)! Måste skynda mig innan jag ska hämta Wiggo, ska städa här hemma och det är lite svårt när man är själv med Wiggo eftersom att han är sjuuukt rädd för dammsugaren :/


Sandaler: 39 kr (Ord. Pris 69 kr)    H&M
Ni förstår varför jag måste dammsuga? ;) Hundhårstrån överallt, men det är världens bästa hund så det gör absolut ingenting) ♥



Klänning: 99 kr (Ord. Pris 199 kr)   Gina Tricot



Linnen: 10 kr styck (Ord. Pris 39 kr st)   H&M



Solhatt: 49 kr   Kappahl



Kjol: 99 kr (Ord. Pris 199 kr)   Gina Tricot



Blus: 50 kr (Ord. Pris 249 kr)   H&M




Concealer: 85 kr   Åhlens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback