Present

2012-05-03 15:48:26 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag ska jag rida på Brella, underbara häst! Lääängtar men först måste jag åka in till stan och fixa en grej.

Eftersom jag är så SJUKT dålig på att köpa grejer till andra så måste jag hitta ett annat alternativ..

När jag tillexempel ska köpa presenter så får jag hjärnstopp, kommer inte på något som jag kan köpa. MEN nu kan jag ju liksom köpa en grej till en annan fast det blir till den som får presenten fast presenten inte är till den här personen. Haha ni kanske inte fattar men ni kommer göra det lite senare!

Så jag ska brassa iväg till stan, sedan ut till stallet för imorn har jag ett fullspäckat schema!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback