Lördag

2012-05-03 09:36:47 Shopping
» Kommentarer(0) «


Har precis kommit hem från Ica Maxi och Coop, var tvungen att inköpa välling, helt slut här hemma!

 

Gjorde en fail och åkte på Ica Maxi först, vällingen var ju typ en 10 dyrare där än vad coop tar. Så nu ska jag bara handla på coop för de är billigare på all barnmat ( Har nästan alltid 20 procent) och tillbehör som välling. Men jag fyndade en sak iaf. Det var ett blöjpaket som var lite öppnat, inget taget eller nått och då frågade jag kassörskan om hon inte kunde sänka priset något. Då sänkte hon 50 procent! Så jag fick ett blöjpaket för 50 spänn:)

 

Ska ju börja med en typ av "active"-blöja på dagarna till Wiggo nu när han ska lära sig gå, de andra som jag änvänder nu blir lätt lite klumpiga (Pampers - baby dry)  så då köpte jag Pampers - aktive fit istället med knäppning, vill inte ha byxblöjorna, funderade på de ett tag men jag ångrade mig. Så nu ska vi prova och se om jag fortsätter använda dessa. Men jag ska köra med baby dry på natten såklart, dom är så sjukt bra!

 

Dock så kör jag på storlek 5,   Bildlånad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback