Kanondag!

2012-05-07 19:05:02 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Åh vilken härlig dag det vart! Gick till pappa vid 12-tiden och käkade lunch där och så. Sedan kom Stoffe och hämtade Wiggo efter han slutat jobba och då stannade jag kvar en stund och cyklade hem :) JOBBIGT var det men kroppen känns sådär härligt utpumpad!

Imorn blir det babysång och efter det ska jag gymma med pappsen, får ta det lugnt imorn för ska även kanske gymma med Linnea på onsdag;) Sedan blir det iaf en välförtjänt vila 1 dag.

Tänkte lägga upp en "dagens" men jag råkade hoppa in i duschen, känns inte som att jag vill ta på mina svettiga kläder igen ;)

Men lägger upp lite bilder som jag tog för någon dag sedan när jag var ute på prommis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback