Helt Slut

2012-05-03 09:05:18 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Känner mig helt slut just nu, varför vet jag inte men Wiggo vaknade kl 6 i morse (brukar ju vanligtvis vakna vid åttatiden). Men jag fick ändå vila mellan halv 10 till halv 12 så vet inte riktigt varför jag är så slut.

Jaja, idag har vi varit hos Linnea och hennes söta lilla Lo, det var jättetrevligt som vanligt och gott fika var det! Måste fråga henne vart hon köpte bullan, för den var svingod ;P

Sedan var morfar barnvakt så jag kunde tvätta, hade hur mycket tvätt som helst och ingen sen tvättid fanns det så det var tur att morfar Micke kunde ställa upp :)

Efter det så åkte vi till min faster eftersom min kusin Hugo fyllde 5 år, hade köpt en grävskopa åt honom.
Gott fika var det där med och Wiggo kunde inte få nog av tårtan hehe.

Nä nu ska jag vika tvätt, pappa Stoffe håller på med disken...

Wiggo och Lo hemma hos oss för ett tag sedan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback