Hejhopp!

2012-05-22 14:54:28 Wiggo <3
» Kommentarer(0) «


Idag har vi varit på babysång, Wiggo somnade sent igår och vaknade rätt så tidigt i morse så han var jättetrött på babysången men det gick hyffsat endå :)

Sedan var vi Linnéa och jag och vägde småttingarna!  Wiggo var 79,5 cm lång och vägde 11,6 kg, storponken min!

Vi var även en sväng till gammelfarmor ( Min sida av släkten) och Wiggo sov i sin vagn hela tiden så mamma fick fika ifred :)

Idag tyckte jag att det var så härligt väder så jag hade faktist på mig en sommarklänning !

Btw så har min dator pajat och jag kan inte ladda upp foton på denna, men ska försöka fixa det  ikväll! Om jag får till det så lägger jag upp en "dagens"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback