Härlig Dag!

2012-05-03 09:25:39 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag har det varit en härlig dag:) Var först på babysången , måste säga det att herregud vad johannas dotter Li är duktig så liten och kan endå krypa och nästan gå! Wiggo är väl på g men inte direkt nära till att börja gå, har en så länge bara ställt sig upp mot saker och börjat krypa "riktigt" då och då.

 

Sedan vart det en sväng till vårdcentralen för att kolla upp "skadan" som Wiggo fick i söndags, fast det var typ helt läkt nu så det var ju bra, men måste ju endå visa upp det så det inte blir något strul med försäkringsbolaget sedan om det skulle visa sig att han får problem senare i livet.

 

Efter det tog vi en sväng till Linnea och lilla Lo, det var jättemysigt . Fikade och pratade bara så det var jätteskönt, skulle igentligen ha tagit en prommis tillsamman men det blev det ingenting av med ( Vilket faktiskt var ganska skönt om jag får erkänna ^^) Skönt med bara en slappdag.

 

Nu väntar jag på Stoffe för vi ska åka till Pappsen som fyller år idag. GRATTIS PAPPA <3 <3

Har köpt en sviiiiindyr islandshästbok. Den gick på 330 spänn, men lyckades pruta ner den en 50-lapp! Ja man kan faktiskt pruta på "vanliga" affärer, ibland går det, ibland inte men man kan tjäna ganska mycket på det långsiktigt.

 

Hade ju tänkt köpa en wiskey men eftersom jag gör det varje år så tänkte jag att det kanske skulle vara roligt för honom att få något annat för en gång skull så då vart det en bok. Valdigt fantasifullt av mig.

 

 

Headerbild 2012-03-22

 

Världens finaste bild på Wiggo, hade ingen "bättre" att lägga upp, men älskar denna bild såå himla fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback