Handlat

2012-05-03 09:27:11 Shopping
» Kommentarer(0) «


Har precis kommit hem från birsta , var tvungen att åka och handla lite grejor till fjällenresan.

 

Tog en sväng in på stadium och där fyndade jag ett par skor för 50 spänn och 500, hade inte tänkt köpa de för 500 men har inga promenadskor och behöver verkligen ett par, lär ju ska bli långa promenader där uppe och tydligen var det väldigt varmt så jag vart tvungen att köpa dem iaf, men jag HATAR verkligen neonrosa, speciellt på mig själv men jaja jag får väl leva med dessa skor.

 

Fyndade även ett trepack trosor för 25 kr, och ett par för 25 kr.

 

 

Reebok easytone 500 kr ord. pris 1099 kr ( bild lånad, källa)

 

Skor 50 kr ord. pris 199 kr, lila trosor 25 kr ord. pris 149 kr, trosor 25 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback