Ett Inlägg Till

2012-05-03 09:28:57 Wiggo <3
» Kommentarer(0) «


Okey ett inlägg till blev det..

 

Wiggo är så himla duktig, står mot ALLT nu. Han ställde sig till och med mot kylen och köksluckorna, hur man nu lyckas med det? Finns ju ingen kant man kan hålla sig i, men han lyckades iaf.

 

Försöker få han att sova nu så jag kan mata honom precis innan vi åker, det skulle ju vara perfekt. Men hör hur han busar runt i sängen så han har nog inte somnat ännu iaf.

 

Två bissingar har han, har inte kommit en till ännu och det verkar inte vara någon på g heller vad jag kan se. Men de tycker väl upp snart, spännande!

 

Nu vart det tyst , så han kanske har somnat! Yes:)

 

Lyckades städa köket iaf och databordet (databordet såg för jävligt ut, typ 1 m kvitton och räkningar hehe) så inte Stoffe behöver städa så mycket när han kommer hem. Inte för att det ser ut som en bomb här hemma men det måste dammsugas och dammas!

 

Jaja, nu ska jag packa ner nappflaskan så jag inte glömmer den..det vore ju olyckligt om Wiggo inte fick sin välling ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback