Wiggo bloggar

2012-06-12 15:18:08 Wiggo Bloggar
» Kommentarer(0) «


Hej!

Idag har jag varit hos gammelfarmor, det var jättekul för jag fick två stoooora muffins å mumsa på och saft. Morfar kom också förbi gammelfarmor. Han skulle såga bort någon stubbe på tomten. Han hade med sig en jättestor kniv som lät jättehögt! Den var superläskig så då gick mamma hem med mig som tur var.

Idag är det ju min födelsedag! Mamma och pappa kom in och sjöng för mig i morse, då vart jag jätteglad och var ju självklart tvungen att digga till den vackra låten som de sjöng. Jag fick ett par jättesnygga byxor och en sak som mamma satt på vagnen, så nu är det jätteroligt att sitta i vagnen en längre stund.

Jag fick även öppna ett till paket som var från gammelmormor och gammelmorfar, de är ju uppe i fjällen så de kunde ju inte komma på min födelsedag, det var en jättefrän lastbil med en massa grejer i som mamma förklarade att man skulle ha på stranden.

Lite senare kommer mormor och morfar hit med mer presenter och tårta och allt! Nu ska jag ta mig en powernap för jag måste vara utvilad innan mormor kommer och busar med mig :)

Här får ni en bild på mig sålänge, visar alla presenter sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback