Tandläkarn

2012-06-14 12:51:49 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Nu har jag precis kommit hem från tandläkaren.. Hade ju ett hål som behövdes lagas. Tog bedövning men fan vad ont det gjorde en då!!! Så nu sitter jag här med halva käften bedövad helt i onödan...

Jaja mormor var barnvakt iaf och nu är han helt slut och ska sova. När jag har lyckats fått han till det ska jag hoppa in i duschen sedan träääääna. Låter det konstigt? Ja kanske det men jag måste duscha, håret är så fett och äckligt!

Ska även till stallet ikväll och rida med mammsen! Mamma och pappa åker ju bort på lördag morgon så då kan jag ju inte rida på typ 7 veckor?! Tråkigt men jag kanske kan åka och titta lite på annika så får jag ju iaf se en häst ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback