Svettröv

2012-06-27 10:21:24 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Jag lider av en såkallad "svettröv", enligt mig i alla fall.
 
Ja jag svettas så sjukt mycket från RÖVEN, hur normalt är det?? Som i förrgår när jag var på gymmet och hade lingonvecka och tampongerna var slut, då kan jag inte direkt gå med superslickande träningsbyxor direkt utan måste använde mjukisbyxor. Som suger upp allt!
 
Helt seriöst efter att jag hade kört typ 3 maskiner kände jag att jag var blöt där bak och ja då kände jag lite diskret på arslet och ja jag var alldeles blöt! Så jävla pinsamt liksom, var ju typ 20 pers på gymmet. Så detta resulterade till att jag fick gå baklänges till varje maskin så att i alla fall de flesta inte skulle se mitt dyngsura arsle.
 
Tror ni att folk tittade på mig eller ? JA och haha när jag var klar och gick in i omklädningsrummet så hade jag två stora fläckar på byxorna vid "skinkvecken".
 
Jag och mitt arsle?! Hur normalt är det att svettas där liksom iaf såå mycket?! Skulle ju 1000 gånger hellre vilja att det forsade från facet istället.
 
Jaja nu är tamponger inköpta i alla fall så jag kan använda träningsbyxor igen som andas. Men tänkt på att varje gång ni sätter er på egos träningmaskiner så kanske det finns en möjlighet att det finns spår kvar av jennies rumpsvett där ;)
 
Tror att jag ska köpa en sån där flaska "absolut torr" och kleta in över hela röven tills nästa gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback