Nytt kök

2012-06-11 14:29:47 Allmänt
» Kommentarer(2) «


Åh äntligen börjar jag trivas här hemma nu när man har fått lite "nya" möbler samt köpt in lite annat. Vi ska jag självklart renovera köket när vi  lyckats spara ihop pengar till det. Inte billigt direkt...

Men jag införskaffade mig en ny duk i fredags till bordet samt en ny blomma:)



Försökte verkligen hitta en duk som passade till mina hemmasydda gardiner men det fanns ju inget som gick i turkost.. Så jag ska försöka hitta nya som passar bättre samt en ny kökslampa:)

Kommentarer
Postat av: Matilda

Gud vilket gulligt kök. Fina gardiner också :)

2012-06-11 @ 23:54:17
Postat av: jennanenna

Tack så mycket :)

2012-06-12 @ 22:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback