Mitt första blogginlägg

2012-06-11 09:07:28 Wiggo Bloggar
» Kommentarer(0) «


Hej! Wiggo heter jag och jag tänkte börja blogga. Tycker att mammas blogg är så himla tråkig.. skriver ju bara om en massa kläder och andra onödiga saker.

Okey förutom inläggen om mig såklart de är ju mycket intressanta förstås!

Ja nu har ja mamma tagit en sig en liten vilopaus efter som att jag sover just nu ( Trodde hon ja! ;) )så då passade jag på att sno datorn lite.

Jag har ju kommit på ett nytt sätt att ta mig ut mitt såkallade fängelse (spjälsängen), ja ni mammor och pappor som läser detta: Hur kan ni stoppa ner oss i dessa fängelsen?! Vart man än tittar så är det ju galler överallt och där ska det va mysigt att sova ? nejnej tror inte det va.

Ja iaf så har jag ju kommit på ett nytt sätt att ta mig ut ur denna fyrkantiga sak, jag svingar mig i sängmobilen och sedan hoppar jag över! Smart va? Säg någon bäbis som har kommit på det..

Nu så har jag även tagit av mig blöjan för att retas lite extra med mamma.. hihi

Nej nu måste jag skynda mig tillbaka till sängen för jag hör hur hon börjar röra på sig där inne i sovrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback