Kissie

2012-06-04 14:20:14 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Ja, jag läser faktiskt Kissies blogg, tycker den är intressant att läsa nu när hon har blivit "snällare" och nu var jag bara tvungen att kopiera ett inlägg som hon gjorde alldeles nyss. Det smartaste jag har läst på hennes blogg och jag håller med till 100%, skippa bantningen och träna och ät rätt i stället.

Lånat från Kissies blogg:

För att hålla mig smal bantar jag inte, jag har ändrat hur jag lever genom att ändra vanor.. Enkla grejer faktiskt men dom gör stor skillnad i längden :) Lite smågrejer som får igång förbränningen mm..

Sex snabba och smarta tips:


  • Drick två koppar kaffe 30 minuter före promenaden. Koffeinet ökar frisättningen av fett från fettcellerna och du bränner mer.
  • Ät en bra frukost så minskar sötsugen under dagen.
  • Ha en ”äta vad du vill dag” varje vecka då du får äta vad du vill, istället för att hela tiden stoppa i dig massa skit.
  • Styrketräna någon gång varje vecka så ger det dig muskelvikt och fler muskler förbränner mer fett, även i vila.
  • Ha alltid med dig en vattenflaska i väskan. Ta en klunk när du känner sötsug och skit i snacks eller godis.
  • Skit i att banta, du hamnar lätt i en kamp mot hungern som du förr eller senare förlorar

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback