Fjällen!!

2012-06-21 21:47:20 Resa
» Kommentarer(0) «


Yeeees vi åker upp till fjälls i sommar!! Ni kan inte fatta hur glad jag är!! Egentligen hade vi inte råd eftersom stugorna är så jädra dyra att hyra även på sommaren men eftersom att jag har SÅDANA UNDERBARA,UNDERBARA,UNDERBARA föräldrar som betalar stugan så kan vi åka upp. Eller ja det är snarare en superfin lägenhet vi ska bo i!!
 
Jag är så himla glad!! Har åkt upp till fjällen varje sommar så länge jag kan minnas och att inte få åka upp i år var väldigt jobbig..
 
Men nu åker vi ju upp! Egentligen skulle jag åka upp själv nu till veckan men eftersom Stoffe ville följa med så blir det veckan därpå:)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback