Shopping

2012-07-11 00:12:50 Shopping
» Kommentarer(0) «


Idag tog vi en shoppingrunda, var ju så himla trist väder och vi vart less på att sitta inne. Var ju verkligen tvungen att hitta nya skor åt Wiggo, har letat länge nu men det finns nästan inga som passar hans fötter och hittar jag ett par som sitter bra så är de så dyra..
 
Har hört att skokanonen har bra och billiga skor men självklart när vi väl åkte dit så hade de stängt butiken? Verkar som de antingen har flyttat eller stängt helt och hållet, typiskt! Men vi gick på skopunkten i stället och där hittade jag 3 par skor åt honom för 350 spänn så det var ju bra.
 
Det jobbiga är bara att det går verkligen inte få på honom ett par skor i storlek 22 han har alldeles för "tjocka" fötter om ni fattar vad jag menar så vart tvungen att köpa storlek 23 för att få på honom skorna! Har ju bla hittat ett par som suttit ok förut i storlek 21-22 men de gick på 250 kr för ett par och nu fick jag 3 par för en 100 till så det kändes mer värt att köpa dessa skor.. lite stora men han kan gå i dem iaf .
 
jaja nu vart det ett jädra långt inlägg om ett par skor haha , nu är det sovdags!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback