Måndag

2012-07-16 12:12:34 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Idag är det måndag och fortfarande PISS-väder , herregud vad less jag blir!! Men nu regnar det ju inte iaf, tur det.
 
Igår var vi på norra berget hela dagen, wiggo fick titta på en massa djur men kaninerna var nog roligast :) 2 huggormar så vi också!!
 
Idag ska jag bada med Linnéa och lilla Lo, det blir så klart inne, på alnöbadet men vi kommer säkert ha superkul endå. Både Wiggo och Lo tycker ju om att bada :)
 
Tar med mig kameran så jag lägger upp lite bilder antingen ikväll eller i morgon för vi ska till peter och lollo för att käka god mat  och se på film vid 6-tiden, så jag får se om jag hinner blogga ngt mer idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback