Torsdag

2012-07-12 20:25:26 Wiggo <3
» Kommentarer(0) «


Idag har vi varit med Linnea och lilla Lo hela dagen:) Det var så roligt att få se dem igen hade ju inte träffats på flera veckor! Wiggo var lite blyg, som vanligt, i början men sedan så busade han med Lo.Ja det var just vad jag behövde en härlig pratstund och två härliga ungar♥
 
Sedan gick vi till farfar en sväng och kollade på deras nya lägenhet. Såååå jäkla snygg herregud och vilka balkonger! Inte dåligt att ha två superstora balkonger när man bor i en trea, tror att jag kommer att hälsa på dem varje dag nu haha :)
 
Lite bilder från dagen! Glömde ju självklart ta med mig kameran när vi var hos farfar,suck, men lovar att jag ska ta bilder nästa gång jag är där.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback