Nattpluggning

2009-12-09 01:40:59 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Tjotja!
Sitter med annika nu och pluggar. Vi började plugga klockan 11 eftersom vi snackade och drack kaffe med mamma och syrran ganska länge eftersom vi pratade om hästar haha. men jag Har faktist fått en hel del gjort på dessa två och en halv timmar. Naturkunskapen är inprincipt klar plus tyskan. Det sugiga är att klockan är halv två och jag har ingen aning om hur jag ska komma upp imorgon, inte annika heller tror jag;)

Har ridit ridlektion idag för eva, gick sådär eftersom att ridlektionerna har blivit inställda så många veckor i rad nu så är frekur jättestel i kroppen så det slutade med att jag fick skänkla och piska han under hela lektionen! Vilket är väldigt jobbigt eftersom att han siktar på konerna och då när man inte har 100% styrnärvaro så river man ju de flesta. menmen snart är vi nog på topp igen=)

Ush och så är jag helt slut i kroppen nu eftersom annika och jag hade även gym-dag idag, men det var roligt fasst annika var på ett väldigt jymhumör fast inte jag så hon ligger lite före nu med musklerna ^^^, fast det gör hon ju en då x) Karl Alfred som hon ju är!
pluggis annika <3
pluggis jag x)
Failjag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback