Tisdag

2012-06-05 09:30:04 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Tråkigt väder idag, som vanligt! Kan det inte bli lite sol snart?! Man har ju inte lust att göra någonting, bara sitta hemma, inne. Nä usch vill inte gå ut men jag måste, lillbubbas ska ha sin friskluft...

Har ju iof vagnen inne nu så jag kanske ska lägga han i den så han får sova på balkongen idag = jag slipper att gå ut i pissvädret :D Hehe får se hur jag gör...

Fick en posetiv överraskning igår iaf av Stoffe, han är ju hemma imorgon!! Inte tänkte jag på det heller men åh vad roligt! Det är så skönt när han är hemma, det hinns med så mycket då och man kan hitta på något med hela familjen.


Jaja nu ska det hängas tvätt! Och vikas, men det sparar jag till gubben ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback