Ensam

2012-07-11 11:36:09 Wiggo <3
» Kommentarer(0) «


Just nu känner jag mig väldigt ensam här hemma, Wilgot sover och Stoffe med. Herregud vad tyst och tråkigt det vart! Funderar på om jag ska väcka Stoffe med lite kaffe på sängen :)
 
Var ju inte  längesedan vi åt frukost, wiggo vaknade halv nio så det vart ju sovmorgon idag, jippie! Borde fixa lunch kanske, då kanske vi kan få en bara-mamma-och-pappa-lunch? Hur ofta händer det liksom?!
 
Ja på tal om klättring.. Wiggo lyckades SJÄLVKLART klättra upp för soffan medans mamma vände sig bort i 1 sek, ramlade baklänges och slog huvudet i soffbordet. Ajaj vad ont det gjorde men det gick bra hoppas jag, får hålla ett extra öga på han idag. Tänkarna går: Hjärnskakning, hjärnblödning, spricka i huvudet?!?!?! Men det är bara min mammahjärna som flippar ur som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback