Gårdagen

2009-11-25 10:37:31 Allmänt
» Kommentarer(1) «


Igår så gjorde jag inte så mkt var hemma och latade mig och glodde på tv. sedan åkte jag och red sista lektionen på Riiby gård.

Ja och sen ringde jag annika för vi skulle ju gå på joga på friskist och svettis men då var det ju ingen joga så vi gymade istället.  (vårt mål är att ta våran egen vikt i bänkpress) x)

Ja och sedan så skjussade jag henne till Philip där hon skulle dygna, hahahahhahaha få se hur länge hon klarade det;D absolut inget illa menat men annika är en liten sjusovare^^

Ja och efter jag gjort detta åkte jag till Robin på en kaffe=) Kom hem vid halv 12 tiden någon gång och då var det bums i säng:)

Nu har jag rättskunskap verkar det intressant? ...  



(inte för att ni ser något för bilden vart cp:P

Kommentarer
Postat av: EMELIEEEEEEEEEEe

Har du rättskunskap innan matte på onsdagsmorgorna? :o

2009-11-25 @ 10:46:48
URL: http://ablazeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback