ännu en helg avklarad

2009-11-30 13:20:10 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Så var ännu en helg avklarad! Den har varit grym=)

I fredags var jag, robin och nåra andra på förfest hos emelies syrra, senare drog vi ner på krogen, skitroligt var det!

I lördags hade jag , annika och robin filmkväll hemma hos honom , det blev eragon och en massa gott, bland annat hemabakad pizza och hemmagjord glass=) + plus att annika och jag han med en liten ridtur

I söndags så tog annika och jag en 3 timmars ridtur, gick hyffsat lady började dampa som vanligt så annika flög av en gång på asfalten! AJ! menmen det gick bra fast på hemvögen började hon dampa igen så det slutade med att vi fick byta sadeljord, kravsa hovarna med en pinne och ta bort benlindorna innan hon var nöjd, så jag fick rida hela hemvägen utan sadelgjord på frekur, fast det gick ju bättre en vad jag trodde det skulle göra!

Aja det slutade med att även frekur fick ett halft damp så eftersom jag inte hade någon sadelgjord "gled" jag av med sadeln^^

Hahaha men roligt var det nu efteråt med fan vad förbannade vi var där ett tag, eller hur annika? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback