Hejsis

2009-12-11 00:55:06 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Nu är jag hemma från våran skol-nobel-middag, okey för ett bra tag sedan^^ Men rickard var här en sväng och vi snackade ett bra tag=)

JAhaja men nnobelmiddagen var asrolig iaf! vi åt på tandoorihause 2-rätters middag, skulle igentligen vara tre med förrätten var tydligen spårlöst försvunnen:/

vi hade tävlingar på dagen där vi bland annat skulle samla in pokaler,medaljer,gördlar,tiaror, någon som varit på en nobelmiddag, studentmössor och nå mer tror jag.

Vi lyckades fixa fram 200 medaljer och typ lika många pokaler bland annat=) asbra
Det hela slutade med att vi i SP3 kom tvåa av typ 70 klasser i landet :D, hur bra som helst och bara för att skryta ännu mera var vi de enda SP3:erna som var med på 1-4 platslisterna, resten var pluggis-nv:arna.
får se om jag får tag i några bilder från middagen^^
Emelie sminkade mig jättefint idag förresten! syns inte så bra dock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback