Torsdag, birsta och syrran :)

2012-05-17 09:41:38 Wiggo <3
» Kommentarer(0) «


God morgon!

Idag ska jag åka till birsta med syrran! Längesedan vi hittade på något nu så det ska bli skönt, Måste verkligen köpa en solhatt till Wiggo, har ju en keps men den täcker ju inte öronen bland annat, är så orolig att han bränner sig när vi är ute i solen! Smörjer ju självklart in honom men jag vet hur lätt det är att bränna sig endå!

Men Wiggo hänger inte med idag, han ska vara hos mormor idag! Hon ville ju så gärna ha honom så då får jag gå på birsta utan honom.
Känns konstigt, har ju alltid med mig lillbubbas, men samtidigt skönt för jag hade en jobbigt natt. Wiggolaz vaknade 3 gånger och när Stoffi inte är hemma blir det ju fel. En brukar ju alltid ta upp honom medans den andre gör välling ;)

Men jag ska inte klaga, Wiggo har ju sovit hela nätterna nu ett bra tag och eftersom den högra framtanden och sidotanden precis har spruckit igenom så förstår jag att det kan vara lite jobbigt för honom nu ♥

Menmen! Tar i alla fall med mig kameran idag så bilder kommer senare ! Lägger upp någon gammal bild nu så att ni har ngt att titta på så länge :)


Blåfisen för några månader sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback