Nya kläder

2012-05-03 09:20:49 Shopping
» Kommentarer(0) «


Har klickat hem lite nya kläder från nelly. Var ju i behov av en kofta, hittade  en där för 200 kr som det var halva priset på, sedan ett par skor för 100 kr och en sommarklänning, kom inte ihåg vad den kostade men den var billig iaf, över halva reapriset på den tror jag.

 

Har ju väntat på att de ska ha fraktfritt igen och nu äntligen har de det! :) Hittade dock ingen bikini men har hittat en supersnygg baddräkt på ellos som jag funderar på att köpa.. men får se.

 

Är verkligen i behov av en bikini eller baddräkt för jag har ingen som jag kan ha.. brösten har ju krymt enormt sedan förra sommaren då jag ammade( ganska självklart ) så nu är jag verkligen i behov av ngt nytt!

 

Kunde tyvärr inte lägga upp några bilder på grejerna eftersom denna dator dampar sig! går inte att ladda upp någonting, skumt.. menmen ska försöka med den bärbara senare:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback