Hej hopp!

2012-05-19 13:54:31 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Har haft jättetrevligt både igår och idag!

Igår vart jag bjuden på tacos hos Linnea, göttgött och trevligt som alltid! Sedan åkte jag och hämtade annika så vi kunde åka och handla godis och hyra film!

Det slutade med att vi babblade igenom hela filmen (New years eve) så vi såg inte så mycket av den direkt. Måste se den igen så jag kan uttala mig riktigt om hur bra den var ;)

Efter det så spelade vi alfapet , ja vi gick och lade oss vid 2 tror jag så är lagomt trött idag men det var det värt vill jag lova!

Nu ska vi snart dra iväg till farmor och plastfarfar och käka! Sedan blir det till att åka och hälsa på gammelmormor och gammelmorfar en sväng när vi endå är i granloholm:)

OCH sedan kanske jag har en filmkväll med morsan, Wiho slipper vara själv!

( Jag tror jag glömde berätta att Pappa Stoffe är uppe i fjällen ons-sön, så det är därför jag är ensam hemma med Wiggo ;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback