Fredag

2012-05-18 09:54:56 Wiggo <3
» Kommentarer(0) «


Åh vad skönt å slippa regnet idag!! Det blir nog en liten prommis sedan i alla fall :)

Måste fortsätta städa, hann ju bara typ dammsuga igår eftersom att när jag hade dammsugat i typ 5 min så vart påsen full och när jag skulle byta så gick locket inte igen! (fattar ni?^^) Ja så fick hålla på typ en halvtimme med påsjäkeln. Men lite han jag ju med men disken är kvar -.-

Idag kommer annika hit och då ska vi bara äta gott och snacka en massa, åh vad trevligt det ska bli! Hon kommer även att sova över här så då blir det inte så ensamt :)

Ja, jag färgade ju håret igår och resultatet vart väl inte bättre, kanske liiite.. men MÅSTE vila håret nu så får färga det om några veckor igen.

Lite bilder på Wiggo som jag tog alldeles nyss:



Om ni undrar varför min son alltid är halvnaken på alla bilder så är det för att det alltid är så sjukt varmt hos oss och eftersom att han är så sjukt varm jämt så svettas han så fort jag sätter på han lite kläder( Precis som pappa sin) så då får han vara halvnaken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback