Bantning och Dieter

2012-06-19 14:33:27 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Förstår mig inte direkt på det där med bantning och dieter, missuppfatta mig inte nu, alla får göra som de vill, detta är bara vad JAG tycker!

Ja varför ska jag ta upp detta med mina 54 kg? Enda gången jag har varit knubbig var då jag var gravid och då vägde jag som mest 84 kg, annars har jag för det mesta hållt mig på 50-52kg.

Men jag förstår verkligen inte om man nu vill gå ner vikt och går på diet, hur blir det när man har gått ner till den vikten som man vill hålla? Ska man gå på diet hela livet då för att kunna hålla vikten?

För när man slutar med dieten och äter som man åt innan går man ju upp alla kilon igen..

Ja jag fattar liksom inte, jag skulle nog bara tänka igenom mina matvanor och börja äta nyttigare och träna. Alltså, saker som jag skulle tycka va okey att äta hela livet och samtidigt kunna unna mig något gott då och då. Räcker inte det? Måste man banta och gå ner till 50 kg när ens idealvikt kanske är 60? Det mår nog inte kroppen särskilt bra av.

Nej alla är vi olika och har olika kroppar, vissa väger 50,70,80 och kroppen mår prima endå..
Trackback