Drakborgen

2012-07-11 21:25:56 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Det vart en sväng på drakborgen idag eftersom vi endå var i birsta igen:) Wilgot som alltid brukar bli jätteblyg så fort han får syn på andra småbarn var inge blyg alls! Han sprang runt och lekte med bollar, klättrade, ja han tyckte det var så himla roligt! Har aldrig sett han så här förut med så mycket folk runtomkring sig haha sötungen min! :D
 
Tyvärr inga bilder, tog ju ej med mig kameran.
 
Det vart även ett par nya badbrallor till Stoffe eftersom han inte kan ha sina längre, sedan han började träna så sa tog det inte lång stund tills att alla kläder blev för stora.
 
Hittade ÄNTLIGEN ett par "säkerhetsgrejer" till köksluckorna, på K-rauta. De som jag måste ha till mina skåp har varken Ikea eller Clas Ohlson, chansade på k-rauta och som tur var hade de dem. Så nu slipper jag knyta med skärp och mobiladdare runt kopparna så att en viss liten unge inte drar ut allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback