Tjotja

2010-01-05 02:01:14 Allmänt
» Kommentarer(0) «


I dag har jag inte gjort så där himla mkt som vanligt.  Vaknade klockan halv 12, satte mig vid datorn till 2, kollade sedan på tv till klcokan 4, städade huset, läste.
Ja sedan ringde annika och fråga om vi skulle träna idag, jag blev hyperglad ( har ju inte tränat på 2 veckor!!)
Så då skyndade jag att rida med mamma för att sedan hämta upp annika direkt efteråt. Efter träningen kom jag på att jag ville ha riesen, så då svängde vi in på macken. Men annika kom på att hon ville se på film så då vart det tillslut baksmällan, som var väldigt bra faktist=)
Nu har jag precis skjussat hem henne och ska sova nu eftersom jag måste upp klockan halv 9 imorn för att ha ridlektion klockan kvart i 10 =)
Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback