Just ja

2010-02-01 12:14:36 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Kom ju på en sak!


Måste ju berätta vad som hände i helgen..
I fredags var jag, annika och stoffe på Lyset!

Haha jag måste bara skriva det här så jag kommer ihåg det för framtiden!:
* En tjej kysste Stoffe typ mitt framför mig, och klängde på han hur länge som helst...hmm...vad tycker jag om det? När jag berättade det för Emelie idag så sa hon att hon skulle slagit till henne på käften..vilken var vad som gick i mina tankar just då. Ångrar nästan att jag inte gjorde det^^




Jaja, sedan på lördagen så hade jag,annika,stoffe och philip filmkväll , vi gjorde egen pizza och drack vin=) Det slutade med att jag blev jättefull och stod på händer typ halva kvällen och att philip spydde ner stoffes bardrum^^ haha!




Sedan på söndagen gjorde jag och stoffe tacos och igentligen skulle jag ju plugga men det blev det ju inge av med! Så nu ska jag fokusera på lektionen^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback