Fjällen dag 3 ((GLAD PÅSK!!))

2010-04-04 00:46:26 Allmänt
» Kommentarer(0) «


TjoTja!!



Morgonen började med att pappa hade gömt påskägg till allihopa som vi fick leta, asnice! ( Annika vart lagomt förvånad ^^)



Sedan drog vi oss mot backen, funäsdalsbacken! Det var så himla fint väder och backarna var så härliga, som synd var glömde jag kameran! Men har lite fina bilder endå;)



När vi kom hem från backen vid 4:a - tiden så hade pappat dukat och fixat påsmiddag, jättegott. Annika och jag bestämde oss sedan för att ta en prommis ner till funäsdalens hotell för att köpa cigg, men självklart var det så mysigt i baren att vi bestämde oss för att stanna och smutta lite på varsin sin cider. Supermysigt!



När vi kom hem låg det ett brev som väntade på att öppnas på sängen. "Till grevinnan (jennie Bergsten)" stod det. när vi öppnade brevet stod det att vi ska ha en "Fjällenolympiad", ( Håkan, Anton och Oskar kommer ju upp imorn)!
Det kommer att bli olika grenar som vi ska tävla i=)
Grenarna:
* Skytte
* Käppgolf
* Riva - papperet
* Gnägg - kast
* Sprätta - pinne
* Hink - boll
* Spetsa - tavlan
* Tråd i ögat
* Simning
* Pastaburken
Deltagare:
* Dr. X - box = Pierre Bergsten
* Mike The Man = Michael Bergsten
* Grevinnan = Jennie Bergsten
* Baronessan = Annika Hasselblad
* Elektro = Mattias Sandin
* Stressis = Håkan
* Guitar - man = Anton
* Dr. I - pod = Oskar
Haha, detta kommer bli så jävla kul!=) SKA LÄTT ÄGA UT ALLA, nära, FÖR ANNNIKA OCH JAG SKA GÖRA DET;)
Pappa skriver dagbok.
Annika och jag när vi satte oss på vägen ner till hotellet.
Annika på vägen ner.
Jag på vägen ner.
Kuvertet som väntade hemma.
Brevet.
Allas "spelnamn" och grenar.
Nä nu ska jag sova, ska upp halv 8 imorn!! NATTINATTNATT <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback