Fjällen dag 2

2010-04-02 17:44:58 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Jiho! Idag bled det backåkning som fasiken!=)


Jag åkte bräda och annika slalom, fan vad jag har ramlat och kämpat genom skogen. Hyffsat väder var det idag, mestadels mulet men solen tittade fram lite då och då. En hagelskur fick vi med. När vi skulle ta stolsliften upp fastnade den i typ 30 min , SVINKALLT VAR DET, så då fick vi gratis fika sedan;)


Självklart så fastnade även liften i hamra med annika och mig dock inte lika lång stund^^


Nu har vi varit och duchat och bastat, samt så har jag handlat ostchips och ostdipp:D, Nu håller pappa på att grilljera påskskinkan som vi ska smocka i oss sedan=)


Annika sitter och spelar som vanligt och vägrar ge mig hennes iphone så jag kan lägga in bilder från backen, så de lägger jag in senare när hon somnat^^
Mattias, Pierre och Annika på vägen hem efter en lång dag i backen
Jag, Annika och pappi på väg hem
En trött Jennie och en pigg Annika på vägen hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback