1:a dagen i fjällen

2010-04-01 23:52:19 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Vi kom ju upp igår och då gjorde vi inte så mkt så därför räknar jag med denna som den första dagen^^


Just nu sitter annika och jag vid datorn och gör väl inte så värst mkt, hon lyssnar på musik och spelar säkert harpan medans jag spelar wow.


Idag har det varit pissit väder så det blev ingen skidåkning. Annika var ute på en prommis förut men jag orkade inte följa med, när hon kom hem var hon alldeles dyngsur i håret^^


Mot kvällen gick pappa och jag ner till byn och handlade, sedan satte vi oss bakom funäsdalshotellet och drack vin och käkade ost, asmysigt!


Men imorn blir det skitåkning iaf vilket väder det än är iaf! =)
Annika igår på vägen upp , när vi fikade
Pierre och Mattias när vi fikade
Pierre, Mattias och Annika när vi fikade
Jag och Annika igår när vi tog en prommis
Annikas och Min nya "dödarbacke"
Pappi när vi satt och drack vin och åt ost
See You Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback