Åh

2009-10-23 21:53:08 Allmänt
» Kommentarer(1) «


En jävla pissig dag var det idag iaf,blev sjuk i morse men eftersom jag hade ett jävla prov idag var jag tvungen att åka till skolan för att  sedan efter en timme drygt åka hem....väl hemma så blir jag utelåst!Väntar i två timmar sedan när jag väl kommer in ringer meja och frågar när vi skaåka,då kom jag ju påatt jag hade lovat att sjussa henne till ridningen, i bergeforsen typ!!! Så då vare bara och pallra  sig dit sedan när jag kommer hem vill jag se smallvile men då ska ju idiotfamiljen se på idol!!!


ÅÅÅÅÅÅh vad jag blir less. så nu ska jag sova och typ dö och typ aldrig vakna mer!




Kommentarer
Postat av: Emelie

Cheer up!:)

2009-10-24 @ 01:07:07
URL: http://ablazeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback