Min dag hittils

2009-11-18 12:14:39 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Just nu händer det inte mkt vill jag lovar, sitter på skolan och har mattelektion, men nej jag kan inte räkna för matteboken är hemma! ÅH

Plus att gubben inte har rättat proven än, jag blir så less jag måste ju få veta om jag har fått G eller inte?!

Men men det är ju såhär med denna skola..

Aja., idag ska jag iaf jobba och sedan måste jag plugga till engelskaredovisningen imorn=)

Ja också blir det att ta ut frekur en sväng, men det gör jag ju inprincipt varje dag så det var ju ej något nytt;P


Ja, jag glömde ju nästan en sak, är ju dingade idag på farmville så nu är jag level 22! Yes




Ha en nice dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback