Helgeen

2009-11-23 10:12:36 Allmänt
» Kommentarer(0) «


Herregud vad jag har hunnit med mycket i helgen .. not

I fredags hade ju Emelie och jag dygnat kvällen innan och då var vi ju lagomt trötta, men mest Emelie tror jag;)

Sedan så skulle jag ju på statshuset med annika plus att jag var tvungen att rida före det så då fick jag ringa annika och fråga om hon kunde rida vilma eftersom mamma var sjuk.

Så då fick hon pallra sig iväg och rida med mig, så då fick vi asbrottom eftersom vi skulle vara på NEW MOON bion klockan nio, så vi fixade oss lite snabb,t åkte ilfart iväg till bion, DEN VAR SÅ JÄVLA BRA!!!!

Sedan skulle vi på förfest hos Carro innan vi skulle till statshuset men då somnade jag på förfesten x) så det slutade med att annika bäddade in mig i en filt och gick med frida å carro.

I lördags så red mamma och jag en långtur, superkul, sedan var jag med annika en sväng innan jag åkte till robin,

Sedan på söndagen gjorde robin och jag pizza till lunch , svingott vart det!!! Sedan har jag inte gjort så mkt pluggade tränade på friskis och svettis med annika.







Nu äre skola hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback